Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πάτησε το κουμπί για την εκκίνηση του πρώτου συρμού και χαρακτήρισε «θαύμα» το «έγκλημα» με τις αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου
Με καθυστέρηση δεκαετιών έγινε σήμερα η «φιέστα» εγκαινίων του μετρό Θεσσαλονίκης του οποίου η άδεια εκδόθηκε μόλις χθες, καθώς η εταιρεία Thema που θα το λειτουργεί και θα το συντηρεί κατέθεσε προχθές τη σχετική αίτηση, η οποία μελετήθηκε και εγκρίθηκε... αυθημερόν.
Με καθυστέρηση δεκαετιών έγινε σήμερα η «φιέστα» εγκαινίων του μετρό Θεσσαλονίκης του οποίου η άδεια εκδόθηκε μόλις χθες, καθώς η εταιρεία Thema που θα το λειτουργεί και θα το συντηρεί κατέθεσε προχθές τη σχετική αίτηση, η οποία μελετήθηκε και εγκρίθηκε... αυθημερόν.
Κατά την τελετή παράδοσης έργου ο πρωθυπουργός πάτησε το κουμπί για την εκκίνηση του πρώτου συρμού και μπήκε σε βαγόνι μαζί με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον υπουργό Μεταφορών, αφού απηύθυνε ομιλία αποσιωπώντας τις σκανδαλώδεις διαδικασίες του έργου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποστήριξε πώς η σημερινή μέρα προσφέρεται για μεγάλα λόγια αλλά μίλησε χαρακτήρισε το μέτρο ως «ένα σύμβολο της Μακεδονίας και της Ελλάδας», το οποίο κατά τον ίδιο δείχνει το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και την ισόρροπη ανάπτυξη σε όλη τη χώρα.
Ο πρωθυπουργός έσπευσε να ισχυριστεί πως κεντρική προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί η καθημερινότητα των πολλών για να δώσει έμφαση στον «λαϊκό» χαρακτήρα της Νέας Δημοκρατίας, ενώ αναφέρθηκε και στον ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας λέγοντας πως «λίγο πριν την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2025 παραδίδω ένα έργο που για πρώτη φορά είχε εντάξει στον προϋπολογισμό του 1976 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Ακόμη, επανέλαβε την υπόσχεση για επέκταση του μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη σημειώνοντας πως η επέκταση στην Καλαμαριά θα είναι έτοιμη τον Νοέμβριο του 2025 και υπεραμύνθηκε του έργου για το flyover, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις κατοίκων και όχι μόνο, λέγοντας πως θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2027.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση ήρθε από την ειδική μνεία στο σταθμό Βενιζέλου, καθώς ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως «θαύμα» το «έγκλημα» με τις αρχαιότητες, που αφαιρέθηκαν και επανατοποθετήθηκαν προκαλώντας κατακραυγή στην τοπική και στην επιστημονική κοινότητα για την καταστροφή στον ιστορικό χώρο.
Μάλιστα έκανε λόγο για «σημαντικό ρόλο» του υπουργείου Πολιτισμού, ευχαρίστησε ιδιαίτερα την Λίνα Μενδώνη, παρότι βρέθηκε στη δίνη της κριτικής, ενώ νωρίτερα επισκέφθηκε ο ίδιος τον συγκεκριμένο σταθμό περπατώντας στην περιοχή και συζητώντας με καταστηματάρχες.
Η φαντασμαγορία στον σταθμό Βενιζέλου ξεκίνησε χθες βράδυ. Μπόλικο τσιμέντο, «σιδερωμένοι» αρχαίοι δρόμοι, εξαφάνιση των καταστημάτων των χαλκωματάδων και επιστέγασμα αδιανόητα αντιστόρητες αναφορές για την Παναγία Χαλκέων (Βλ. Σταθμός μετρό Βενιζέλου: Κουβάλησαν σταφύλια στο αμπέλι).
Σουρεάλ σκηνές από το μετρό της Θεσσαλονίκης: Έμπαζε νερά η οροφή και τοποθετήθηκαν κουβάδες
Τοποθετήθηκαν και πινακίδες που ανέγραφαν «προσοχή ολισθηρό δάπεδο».
Απίστευτες εικόνες έρχονται από το «ολοκαίνουριο» μετρό της Θεσσαλονίκης λίγες μόλις ώρες μετά τη «φιέστα», η οποία ομολογουμένως καθυστέρησε πάνω από 30 χρόνια, καθώς λόγω της βροχής, οι οροφές σε τρείς διαφορετικούς σταθμούς του μετρό έσταζαν νερά και τοποθετήθηκαν κουβάδες για να μη πλημμυρίσουν οι αποβάθρες.
Όπως φαίνεται από βίντεο που κυκλοφόρησε από τοπικά μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, τα νερά έσταζαν πάνω στις κυλιόμενες σκάλες στον σταθμό Βενιζέλου.
Όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης, το ίδιο σκηνικό εκτυλίχθηκε και στους σταθμούς Πανεπιστήμιο και Παπάφη.
Οι πρώτοι επιβαίνοντες έμειναν άναυδοι από τις εικόνες και οι υπεύθυνοι του σταθμού τοποθέτησαν σε αρκετά σημεία κουβάδες και προειδοποιητικές πινακίδες που έγραφαν στα ελληνικά και στα αγγλικά «προσοχή ολισθηρό δάπεδο».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποστήριξε πώς η σημερινή μέρα προσφέρεται για μεγάλα λόγια αλλά μίλησε χαρακτήρισε το μέτρο ως «ένα σύμβολο της Μακεδονίας και της Ελλάδας», το οποίο κατά τον ίδιο δείχνει το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και την ισόρροπη ανάπτυξη σε όλη τη χώρα.
Ο πρωθυπουργός έσπευσε να ισχυριστεί πως κεντρική προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί η καθημερινότητα των πολλών για να δώσει έμφαση στον «λαϊκό» χαρακτήρα της Νέας Δημοκρατίας, ενώ αναφέρθηκε και στον ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας λέγοντας πως «λίγο πριν την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2025 παραδίδω ένα έργο που για πρώτη φορά είχε εντάξει στον προϋπολογισμό του 1976 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Ακόμη, επανέλαβε την υπόσχεση για επέκταση του μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη σημειώνοντας πως η επέκταση στην Καλαμαριά θα είναι έτοιμη τον Νοέμβριο του 2025 και υπεραμύνθηκε του έργου για το flyover, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις κατοίκων και όχι μόνο, λέγοντας πως θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2027.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση ήρθε από την ειδική μνεία στο σταθμό Βενιζέλου, καθώς ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως «θαύμα» το «έγκλημα» με τις αρχαιότητες, που αφαιρέθηκαν και επανατοποθετήθηκαν προκαλώντας κατακραυγή στην τοπική και στην επιστημονική κοινότητα για την καταστροφή στον ιστορικό χώρο.
Μάλιστα έκανε λόγο για «σημαντικό ρόλο» του υπουργείου Πολιτισμού, ευχαρίστησε ιδιαίτερα την Λίνα Μενδώνη, παρότι βρέθηκε στη δίνη της κριτικής, ενώ νωρίτερα επισκέφθηκε ο ίδιος τον συγκεκριμένο σταθμό περπατώντας στην περιοχή και συζητώντας με καταστηματάρχες.
Η φαντασμαγορία στον σταθμό Βενιζέλου ξεκίνησε χθες βράδυ. Μπόλικο τσιμέντο, «σιδερωμένοι» αρχαίοι δρόμοι, εξαφάνιση των καταστημάτων των χαλκωματάδων και επιστέγασμα αδιανόητα αντιστόρητες αναφορές για την Παναγία Χαλκέων (Βλ. Σταθμός μετρό Βενιζέλου: Κουβάλησαν σταφύλια στο αμπέλι).
Σουρεάλ σκηνές από το μετρό της Θεσσαλονίκης: Έμπαζε νερά η οροφή και τοποθετήθηκαν κουβάδες
Τοποθετήθηκαν και πινακίδες που ανέγραφαν «προσοχή ολισθηρό δάπεδο».
Απίστευτες εικόνες έρχονται από το «ολοκαίνουριο» μετρό της Θεσσαλονίκης λίγες μόλις ώρες μετά τη «φιέστα», η οποία ομολογουμένως καθυστέρησε πάνω από 30 χρόνια, καθώς λόγω της βροχής, οι οροφές σε τρείς διαφορετικούς σταθμούς του μετρό έσταζαν νερά και τοποθετήθηκαν κουβάδες για να μη πλημμυρίσουν οι αποβάθρες.
Όπως φαίνεται από βίντεο που κυκλοφόρησε από τοπικά μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, τα νερά έσταζαν πάνω στις κυλιόμενες σκάλες στον σταθμό Βενιζέλου.
Όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης, το ίδιο σκηνικό εκτυλίχθηκε και στους σταθμούς Πανεπιστήμιο και Παπάφη.
Οι πρώτοι επιβαίνοντες έμειναν άναυδοι από τις εικόνες και οι υπεύθυνοι του σταθμού τοποθέτησαν σε αρκετά σημεία κουβάδες και προειδοποιητικές πινακίδες που έγραφαν στα ελληνικά και στα αγγλικά «προσοχή ολισθηρό δάπεδο».
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου