Υποχρεωτική εξακολουθεί να είναι από πέρυσι που ίσχυσε για πρώτη φορά, η έκδοση Δελτίου Αθλητικής Ιδιότητας για όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στα Παιδικά Πρωταθλήματα όλης της χώρας και έχουν συμπληρώσει το 10 έτος της ηλικίας τους.
Η ΕΠΟ είχε προχωρήσει σε αλλαγές στα δελτία των νεαρών ποδοσφαιριστών και είχε ενημερώσει αρμοδίως τις Ενώσεις, κι αυτές στην συνέχεια τα σωματεία. Έτσι η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, υποχρεώνει τις ομάδες να έχουν δελτία στους νεαρούς ποδοσφαιριστές, που έχουν συμπληρώσει το 10ο έτος της ηλικίας τους, προσθέτοντας ακόμη μία οικονομική επιβάρυνση διόλου ευκαταφρόνητη. Όποια ομάδα δεν έχει εκδώσει δελτίο σε νεαρό, τότε αυτόματα ο ποδοσφαιριστής δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής.
Παράλληλα οι ομάδες θα πρέπει να αποστέλλουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά του ποδοσφαιριστή με την φωτογραφία του στην αρμόδια ΕΠΣ και από εκεί θα αποστέλλονται όλα τα έγγραφα στην ΕΠΟ μαζί με το σχετικό παράβολο για να εκδοθεί το δελτίο του ποδοσφαιριστή.
Σε ότι αφορά τα παιδιά κάτω των 10 ετών θα υπάρχει μια βεβαίωση εγγραφής με τη φωτογραφία του παίκτη και τα στοιχεία του, κάτι σαν δελτίο δηλαδή, που θα εκδίδεται και θα σφραγίζεται μόνο από την ΕΠΣ (το λεγόμενο Προσωρινό Δελτίο) με συμβολικό κόστος ±5€.
Όσον αφορά το κόστος των κανονικών δελτίων, αυτό θα εξαρτηθεί ανάλογα με τα χρόνια διάρκειας του δελτίου, με το ελάχιστο κόστος να ξεκινάει από 25 ευρώ για κάθε δελτίο με πενταετή διάρκεια.
Τώρα για την στόχευση και σκοπιμότητα της έκδοσης ενός τόσο πρόωρου κανονικού δελτίου από 10 χρονών, όταν ο νεαρός ποδοσφαιριστής θα έχει δικαίωμα συμμετοχής σε ανδρική ομάδα όταν συμπληρώσει τα 14 χρόνια του και θα χρειαστεί ακόμη σε παιδική ηλικία να ανανεώσει το υπάρχον δελτίο για δεύτερη φορά, δημιουργούνται αρκετές εύλογες απορίες...
Παράλληλα οι ομάδες θα πρέπει να αποστέλλουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά του ποδοσφαιριστή με την φωτογραφία του στην αρμόδια ΕΠΣ και από εκεί θα αποστέλλονται όλα τα έγγραφα στην ΕΠΟ μαζί με το σχετικό παράβολο για να εκδοθεί το δελτίο του ποδοσφαιριστή.
Σε ότι αφορά τα παιδιά κάτω των 10 ετών θα υπάρχει μια βεβαίωση εγγραφής με τη φωτογραφία του παίκτη και τα στοιχεία του, κάτι σαν δελτίο δηλαδή, που θα εκδίδεται και θα σφραγίζεται μόνο από την ΕΠΣ (το λεγόμενο Προσωρινό Δελτίο) με συμβολικό κόστος ±5€.
Όσον αφορά το κόστος των κανονικών δελτίων, αυτό θα εξαρτηθεί ανάλογα με τα χρόνια διάρκειας του δελτίου, με το ελάχιστο κόστος να ξεκινάει από 25 ευρώ για κάθε δελτίο με πενταετή διάρκεια.
Τώρα για την στόχευση και σκοπιμότητα της έκδοσης ενός τόσο πρόωρου κανονικού δελτίου από 10 χρονών, όταν ο νεαρός ποδοσφαιριστής θα έχει δικαίωμα συμμετοχής σε ανδρική ομάδα όταν συμπληρώσει τα 14 χρόνια του και θα χρειαστεί ακόμη σε παιδική ηλικία να ανανεώσει το υπάρχον δελτίο για δεύτερη φορά, δημιουργούνται αρκετές εύλογες απορίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου