Σήμερα βλέπουμε εμφανίσεις σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διανομή προεκλογικών φυλλαδίων, περιοδείες, τηλεφωνήματα, κεντρικές ομιλίες, ακόμα και πηγαίνοντας πόρτα πόρτα στα σπίτια των ψηφοφόρων, οι υποψήφιοι να επιχειρούν να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες εκλογής τους, κάνοντας γνωστές τις θέσεις των συνδυασμών τους και φυσικά τις δυνατότητες που οι ίδιοι έχουν να προσφέρουν, εφόσον εκλεγούν.
Οι ψηφοφόροι στις περισσότερες των περιπτώσεων απλά παρακολουθούν από μακριά τη δραστηριότητα των υποψηφίων -ενίοτε με όχι και τόσο καλές διαθέσεις- και περιμένουν,
εφόσον οι προσωπικές ή συγγενικές τους σχέσεις δεν τους στρέφουν προς
συγκεκριμένη κατεύθυνση, να επιλέξουν τελευταία στιγμή ποιόν θα ψηφίσουν κι ακόμα χειρότερα να επιλέξουν τελευταία στιγμή αν θα πάνε να ψηφίσουν.

















