Αναμφίβολα η επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης από την κυβέρνηση είναι αρκετά προχωρημένη. Εκμεταλλευόμενη εδώ και τρεις μήνες το πλεονέκτημα του ενημερωτικού μονοπωλίου σε καθημερινή, ζωντανή μετάδοση, έχει την πολυτέλεια της καλής προετοιμασίας, σκηνοθεσίας και σκηνογραφίας.
Ο πρωθυπουργός, στα μαγνητοσκοπημένα μηνύματα, χρησιμοποιεί διαλεγμένες διατυπώσεις, φροντίζει την εκφορά του λόγου, τις σωστές αποχρώσεις δραματικότητας και αισιοδοξίας. Κάτι αντίστοιχο κάνουν οι υπουργοί, αποφεύγοντας τις δηλώσεις χωρίς γραπτό κείμενο και προτιμώντας την απαγγελία καλογραμμένων ανακοινώσεων.