Η λάμψη από το επικοινωνιακό πυροτέχνημα των 40.000 «άνεργων- κροίσων», οι οποίοι -ούτε λίγο, ούτε πολύ- ανάβουν το πανάκριβο πούρο τους με το φλεγόμενο δελτίο ανεργίας, απολαμβάνουν αναίσχυντα τα δωρεάν δρομολόγια των λεωφορείων και του μετρό, ενώ μαυρίζουν το κορμί τους στους εξωτικούς προορισμούς του κοινωνικού τουρισμού, καλύπτει τον σχεδιασμό της κυβέρνησης που προσπαθεί να φιλοτεχνήσει ένα αφήγημα δήθεν ανάπτυξης με περίπου 3,5 δις € να περιμένουν καρτερικά την επόμενη χρήση τους…
Η βάφτιση, η μετονομασία του ΟΑΕΔ, σε «Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης» συνοδεύεται από δύο κηδείες και έναν θησαυρό.