Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Απάντηση από Παππά και Γιαννούλη στα «ψεύδη» Καραμανλή για το μετρό Θεσσαλονίκης

«Τα ψεύδη Καραμανλή για το μετρό Θεσσαλονίκης δεν καλύπτουν την αδράνειά του»
Στον υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή απαντούν με κοινή δήλωσή τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης, σχετικά με την ετοιμότητα του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Νωρίτερα, ο υπουργός είχε δώσει τη δική του απάντηση (βλ. αναλυτικά παρακάτω) υποστηρίζοντας ότι το έργο απείχε πολύ από το να είναι έτοιμο και σχολιάζοντας στο μεγαλύτερο μέρος της το σχόλιο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξη Τσίπρα.
Αναλυτικά η απάντηση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκου Παππά, και του αναπληρωτή τομεάρχη Χρήστου Γιαννούλη στον Κώστα Καραμανλή για το Μετρό Θεσσαλονίκης:
«Αν ο κ. Καραμανλής επένδυε τον χρόνο του για να ολοκληρώσει τα μεγάλα έργα υποδομής που παρέδωσε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αντί να μοντάρει βίντεο με ψεύδη -και όχι, φυσικά, με το έργο του, καθώς αυτό αγνοείται- τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
Το μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωνόταν στα τέλη του 2020, όχι το 2023 και βλέπουμε.
Ο Ε65, ο ΒΟΑΚ και η Πατρών-Πύργου θα παραδίδονταν σε λίγα χρόνια και όχι στο απώτερο μέλλον.
Η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, στην οποία άνοιξε τους φακέλους προσφορών μετά από 15 μήνες, και το αεροδρόμιο Καστελίου, στο οποίο οι εργασίες επανεκκίνησαν μετά από έναν χρόνο, θα παραδίδονταν νωρίτερα.
Οι πολίτες γνωρίζουν, πλέον, ότι η αδράνεια Μητσοτάκη-Καραμανλή είναι καταστροφική.
Το βλέπουν, όντας συνωστισμένοι εν μέσω πανδημίας, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Το διακρίνουν στα «παγωμένα» έργα υποδομών των περιοχών τους.
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δεν ξεχνούν ότι:
  • Το έργο του μετρό ξεκίνησε το 2006 επί Ν.Δ. και το 2012, όταν θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί, είχε συσσωρεύσει 5 χρόνια καθυστερήσεων.
  • Η Ν.Δ. σταμάτησε το έργο για δεύτερη φορά το 2019. Η πρώτη ήταν το 2014.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ βρήκε το έργο στο 33% της ολοκλήρωσής του και το προχώρησε στο 75%.
  • Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παρέδιδε το μετρό στο τέλος του 2020, χωρίς καθυστερήσεις, όπως διαβεβαίωνε και ο διευθύνων σύμβουλος της κατασκευάστριας εταιρείας.
Τα περί καθυστερήσεων του ΣΥΡΙΖΑ, που επικαλείται ο κ. Καραμανλής, σε εργασίες και ολοκλήρωση των σταθμών, είναι ψευδή.
Τα περί αποσπάσεων αρχαιοτήτων, στη λογική «όλοι τα ίδια κάναμε», αποτελούν διαστρέβλωση της πραγματικότητας.
Τελικά, η διαδρομή από την αδράνεια στη χυδαιολογία είναι η εύκολη οδός.
Ο κ. Καραμανλής επέλεξε να την περπατήσει με εξαιρετική ευκολία».
Κ. Καραμανλής: Δώσαμε τη μόνη ρεαλιστική λύση που εξασφαλίζει και Μετρό και αρχαία
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής απαντώντας στις δηλώσεις του Προέδρου του Συνασπισμού της Ριζοσπαστικής Αριστεράς και αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχετικά με τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Τώρα που ο κ. Τσίπρας ισχυρίζεται πως ανησυχεί για τα αρχαιολογικά ευρήματα της Βυζαντινής Λεωφόρου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ας έχει στο μυαλό του τη ρήση ενός Ρωμαίου ρήτορα: ‘‘Όποιος λέει πολλά ψέματα πρέπει να έχει πολύ καλή μνήμη’’.
Τώρα δήθεν ανησυχεί, αλλά όταν ο ίδιος ήταν Πρωθυπουργός δεν ανησυχούσε; Τότε δεν αποσπούσαν ψηφιδωτά, πλατείες, το Νυμφαίο και όποια αρχαιολογικά ευρήματα εύρισκαν στα εργοτάξια; Τότε δεν απέσπασαν ακόμα και ολόκληρο το τμήμα του ίδιας αρχαία οδού, της Decumanus Maximus, στο σταθμό της Αγίας Σοφίας; Τότε, επί πρωθυπουργίας Τσίπρα, δεν απέσπασαν ακόμα και το 15% των αρχαιοτήτων στο σταθμό της Βενιζέλου, των ίδιων αρχαιοτήτων για τις οποίες τώρα δήθεν ανησυχούν;
Κι επίσης, τι ακριβώς εννοεί ότι δήθεν «παρέδωσαν το Μετρό της Θεσσαλονίκης σχεδόν έτοιμο» και δήθεν «θα λειτουργούσε μέσα στο 2020»; Έτοιμο χωρίς να έχουν καν λύση για το σταθμό Βενιζέλου; Έτοιμο ενώ είχαν μείνει τόσο πίσω οι εργασίες, ιδίως στην Αγία Σοφία; Έτοιμο όταν το 1/3 του έργου δεν είχε καν ράγες; Πώς θα λειτουργούσε το 2020, ενώ δεν είχαν παραληφθεί οι 16 από τους 18 συρμούς και φυσικά δεν είχαν δοκιμαστεί; Πώς θα λειτουργούσε το 2020, αφού απαιτούνται τουλάχιστον 18 μήνες δοκιμής των «συρμών χωρίς οδηγό» που δεν είχαν καν παραλάβει; Πώς θα λειτουργούσε το 2020, όταν μέχρι τον Ιούλιο του 2019 δεν είχαν ούτε καν σχεδιάσει τη σύσταση εταιρείας για τη λειτουργία του;
Αρκετά με τα ψέματα, αρκετά με την υποκρισία. Αρκετά ταλαιπωρήθηκε από όλα αυτά η Θεσσαλονίκη. Οι πολίτες αξίζουν την αλήθεια. Σήμερα, η κυβέρνηση συνεχίζει τη δουλειά της χωρίς μεγάλα λόγια, προσηλωμένη στην υλοποίηση του έργου. Δώσαμε τη μόνη ρεαλιστική λύση που εξασφαλίζει και Μετρό και αρχαία, με το μικρότερο δυνατό κόστος στον λιγότερο δυνατό χρόνο. Είμαστε αποφασισμένοι να εγκαινιάσουμε Μετρό και όχι μουσαμάδες. Και να το παραδώσουμε ολοκληρωμένο στο Θεσσαλονικείς το 2023».
 
Πηγή: left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: