Βρισκόμαστε στα τέλη του Μάη και σίγουρα το τοπικό ποδόσφαιρο αποτελεί τούτο το διάστημα, ίσως το λιγότερο ενδιαφέρον των εμπλεκομένων.
Σίγουρα κάποιες λίγες κινήσεις πραγματοποιούνται αλλά η ουσία είναι ότι αλλα θέματα έχουν προτεραιότητα.
Σίγουρα κάποιες λίγες κινήσεις πραγματοποιούνται αλλά η ουσία είναι ότι αλλα θέματα έχουν προτεραιότητα.
Παρατηρούσα στο τελευταίο διάστημα, τον νέο ποδοσφαιρικό χάρτη της ΕΠΣ.
Η Α1 όπως και η Α με δώδεκα ομάδες (ευχή θα είναι να μην έχουμε κάποια απώλεια) και η Β με δεκατρείς ομάδες + (εκτιμώ ότι θα πάρουν μέρος το Μάνδαλο, ο Ν. Μυλότοπος, τα Άθυρα, ίσως και κάποια ομάδα από Αλμωπία).
Επίσης είδα στις σημειώσεις μου ότι την σεζόν που πέρασε, είχαμε έναρξη των πρωταθλημάτων στις 11 Οκτωβρίου και λήξη στις 26 του Απρίλη. Αν βάλετε και τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του κυπέλλου που ξεκίνησαν νωρίτερα, είχαμε πάνω από 7 μήνες δράση.
Επτά μήνες θα έλεγα "κουτσοί" γιατί απλά, όπως είχα τονίσει και τον προηγούμενο Σεπτέμβριο δεν ήταν πλήρη πρωταθληματα, αλλά ήταν σαν τουρνουά.
Συν ότι είχαμε την περίοδο των εορτών ένα μήνα αποχή και παρακαλούσαν οι υπεύθυνοι της επιτροπής να πέσει κάποιο χιόνι η βροχή, ώστε να υπάρχει αναβολή και παράλληλα να μακρύνουν τα πρωταθλήματα (είχε και δύο αναβολές λόγω κακοκαιρίας και Αποκριάς).
Σε σχεδόν όλες τις ΕΠΣ στην επικράτεια υπήρχαν αγώνες play off-out και ειδικά στις Ενώσεις της Βόρειας Ελλάδας όπως Θεσσαλονίκης, Σερρών, Πιερίας, Ροδόπης, Έβρου, το πρωτάθλημα κρίθηκε ακριβώς την τελευταία αγωνιστική και υπήρχε τεράστιο ενδιαφέρον (φυσικά και στην Ν.Ελλαδα).
Και μην πείτε ότι ο Καραμπασης είναι από την Καλή, η οποία τερμάτισε 2η.
Προσωπικά είμαι πολλά χρόνια στο μετερίζι, όλες τις ομάδες τις βλέπω με το ίδιο μάτι και φανταστείτε αν είχαμε play! Και οι δύο μονομάχοι έχασαν πόντους από Εθνικό, Αξό, Πέλλα και αν είχαμε play όπως σε όλη την Ελλάδα, τότε θα είχαμε πολύ πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα, όπως και αν είχε play off.
Ένα άλλο που δεν ταίριαζε, είναι το γεγονός ότι βάση προκήρυξης υποβιβάστηκαν σε σύνολο 12 ομάδων οι 3 (δύο συν το Δυτικό από την Γ'). Συν το γεγονός ότι από την Α ανήλθαν 3 ομάδες.
Νομίζω ότι σε πρωταθλήματα 12 ομάδων, θα πρέπει να υποβιβάζονται και να ανέρχονται λιγότερες ομάδες, λόγω της ποιότητας και διαφοράς των κατηγοριών.
Εκτιμώ ότι η αρμόδια αρχή όπως και οι υπεύθυνοι των ομάδων θα πρέπει να δουν την διεξαγωγή των play για την νέα σεζόν.
Αυτά λοιπόν φίλες και φίλοι και να ευχηθώ σε όλους καλό καλοκαίρι με υγεία και καλή δύναμη σε όλους.
Η Α1 όπως και η Α με δώδεκα ομάδες (ευχή θα είναι να μην έχουμε κάποια απώλεια) και η Β με δεκατρείς ομάδες + (εκτιμώ ότι θα πάρουν μέρος το Μάνδαλο, ο Ν. Μυλότοπος, τα Άθυρα, ίσως και κάποια ομάδα από Αλμωπία).
Επίσης είδα στις σημειώσεις μου ότι την σεζόν που πέρασε, είχαμε έναρξη των πρωταθλημάτων στις 11 Οκτωβρίου και λήξη στις 26 του Απρίλη. Αν βάλετε και τις αγωνιστικές υποχρεώσεις του κυπέλλου που ξεκίνησαν νωρίτερα, είχαμε πάνω από 7 μήνες δράση.
Επτά μήνες θα έλεγα "κουτσοί" γιατί απλά, όπως είχα τονίσει και τον προηγούμενο Σεπτέμβριο δεν ήταν πλήρη πρωταθληματα, αλλά ήταν σαν τουρνουά.
Συν ότι είχαμε την περίοδο των εορτών ένα μήνα αποχή και παρακαλούσαν οι υπεύθυνοι της επιτροπής να πέσει κάποιο χιόνι η βροχή, ώστε να υπάρχει αναβολή και παράλληλα να μακρύνουν τα πρωταθλήματα (είχε και δύο αναβολές λόγω κακοκαιρίας και Αποκριάς).
Σε σχεδόν όλες τις ΕΠΣ στην επικράτεια υπήρχαν αγώνες play off-out και ειδικά στις Ενώσεις της Βόρειας Ελλάδας όπως Θεσσαλονίκης, Σερρών, Πιερίας, Ροδόπης, Έβρου, το πρωτάθλημα κρίθηκε ακριβώς την τελευταία αγωνιστική και υπήρχε τεράστιο ενδιαφέρον (φυσικά και στην Ν.Ελλαδα).
Και μην πείτε ότι ο Καραμπασης είναι από την Καλή, η οποία τερμάτισε 2η.
Προσωπικά είμαι πολλά χρόνια στο μετερίζι, όλες τις ομάδες τις βλέπω με το ίδιο μάτι και φανταστείτε αν είχαμε play! Και οι δύο μονομάχοι έχασαν πόντους από Εθνικό, Αξό, Πέλλα και αν είχαμε play όπως σε όλη την Ελλάδα, τότε θα είχαμε πολύ πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα, όπως και αν είχε play off.
Ένα άλλο που δεν ταίριαζε, είναι το γεγονός ότι βάση προκήρυξης υποβιβάστηκαν σε σύνολο 12 ομάδων οι 3 (δύο συν το Δυτικό από την Γ'). Συν το γεγονός ότι από την Α ανήλθαν 3 ομάδες.
Νομίζω ότι σε πρωταθλήματα 12 ομάδων, θα πρέπει να υποβιβάζονται και να ανέρχονται λιγότερες ομάδες, λόγω της ποιότητας και διαφοράς των κατηγοριών.
Εκτιμώ ότι η αρμόδια αρχή όπως και οι υπεύθυνοι των ομάδων θα πρέπει να δουν την διεξαγωγή των play για την νέα σεζόν.
Αυτά λοιπόν φίλες και φίλοι και να ευχηθώ σε όλους καλό καλοκαίρι με υγεία και καλή δύναμη σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου