Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Κοινωνικό Μέρισμα 2019: Το θέατρο του παραλόγου... χωρίς διευκρινήσεις

Γνωστά σε όλους και ειδικότερα στους απορριπτέους δικαιούχους του κοινωνικού μερίσματος, τα όσα παράλογα εξελίσσονται με το άνοιγμα της εφαρμογής και τις αιτήσεις, αλλά δεν θα επιμείνω αναλυτικά σ' αυτά για τα οποία οι περισσότερες των περιπτώσεων έχουν πέσει στην αντίληψή σας... Τα φώτα της δημοσιότητας και ακούγεται απόλυτα λογικό, έχουν πέσει πάνω στα ΑμεΑ, σε ότι αφορά τα λάθη, τις παραλείψεις και τα παράδοξα. Έλα που όμως υπάρχουν αρκετές χιλιάδες 100% δικαιούχοι και δεν είναι ΑμεΑ, που για διάφορους λόγους που δεν εξηγούνται στην εφαρμογή(αλλά ούτε και πουθενά αλλού μέχρι σήμερα), αυτοί απορρίπτονται. Το πρόβλημα δεν είναι το όποιο λάθος, αλλά πως αυτό θα διορθωθεί και τι δυνατότητες μπορούν να δοθούν στην ΗΔΙΚΑ ή σε όποιον άλλον αρμόδιο προς αυτή την κατεύθυνση!
Θα σας περιγράψω την δική μου «μικρή Οδύσσεια», όπως την έζησα προ ολίγου, κάνοντας μια μικρή έρευνα προκειμένου να ενημερωθώ και να ενημερώσω... 
Κάλεσα λοιπόν για φορολογικές διευκρινήσεις σχετικά με το μέρισμα αρχικά την ΑΑΔΕ ως την πλέον αρμόδια. Προς έκπληξή μου με παρέπεμψε όμως ως αναρμόδια στην ΗΔΙΚΑ, γιατί αυτοί έχουν την εφαρμογή και μπορούν μόνο αυτοί να κάνουν αλλαγές ή παρεμβάσεις σ' αυτή, για τα όσα παράδοξα προέκυψαν... Τους είπα και επέμενα ότι οι λόγοι απόρριψης αιτήσεων είναι φορολογικοί και εμπίπτουν στην δική τους αρμοδιότητα, αλλά εις μάτην...
Με επιμονή και υπομονή 2 περίπου ωρών, ήμουν «τυχερός» και μίλησα τελικά και με ΗΔΙΚΑ... Το ίδιο αναρμόδιοι δήλωσαν και οι «αρμόδιοι» της ΗΔΙΚΑ και με παρέπεμψαν στην ΑΑΔΕ!!! Μου είπαν επίσης ότι αναμένουν μεν δύο αλλαγές στην εφαρμογή και την ενεργοποίηση ενός κουμπιού ένστασης, αλλά και σ' αυτό το "κουμπί" δεν γνώριζαν αν θα υπάρξει η δυνατότητα σχολίων, διευκρινήσεων, εξηγήσεων, ή αν και αυτό λειτουργεί αυτοματοποιημένα όπως σήμερα και όποιος εγκρίθηκε, εγκρίθηκε και κανείς δεν μπορεί να βρει το δίκιο του... Ίσως και αυτή η αυτοματοποίηση με τους διάφορες «κόφτες», έχει να κάνει με το μειωμένο φετινό ποσό και τον περιορισμό των δικαιούχων, ρίχνοντας την ευθύνη στους αιτούντες που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Ποιος ξέρει μπορεί να μείνουμε με την απορία, αν η εφαρμογή δεν συνεχίσει να «δίνει» και μετά τις αλλαγές κάποιες εξηγήσεις για τους λόγους απόρριψης.
Τους παρότρυνα τέλος στην ΗΔΙΚΑ ως συναρμόδιοι, να ενημερώσουν την ΑΑΔΕ πριν προβεί στις αλλαγές και το κουμπί της ένστασης, ότι υπάρχουν ίσως και κάποιοι διαφορετικοί φορολογικοί λόγοι από τους διαδεδομένους, οι οποίοι οδηγούν σε απόρριψη αιτήσεων και μήπως θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στις κυοφορούμενες αλλαγές, για να μην προκύψουν και πάλι αδικίες. Αλλά και πάλι δεν φάνηκε να λαμβάνουν υπόψιν τα όσα ανέφερα για να τους διευκολύνω και πιθανόν θα τα ξαναβρούν μπροστά τους... με την ενσωμάτωση στην εφαρμογή των αλλαγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: