«Ωραίες εβδομάδες» στην Παιδεία, «κερδάμε» στην εξωτερική πολιτική, «καλωσορίσματα» στον Τουρισμό, «ενισχύσεις» στην Υγεία. Κεντρική κατεύθυνση η επικοινωνιακή μετατροπή αδιαμφισβήτητα αρνητικών στοιχείων σε θετικά υλοποιούν συντονισμένα υπουργοί και στελέχη.
Οι εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας, αδυνατίζουν σαφώς το κυβερνητικό αφήγημα, της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού που «έσωσε την χώρα». Τυχόν επιδείνωση της κατάστασης τις επόμενες εβδομάδες, θα απογυμνώσει ουσιαστικά την κυβερνητική πολιτική που συνεχίζει να αντλεί από τα επικοινωνιακά «καύσιμα» των μειωμένων κρουσμάτων που καταγράφηκε τον Μάιο και τον Ιούνιο. Όμως κορμός της κυβερνητικής επικοινωνιακής πολιτικής, στα επιμέρους πεδία, συνεχίζει να είναι η προσπάθεια πλήρους επικοινωνιακής μεταστροφής της πραγματικότητας.