Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠΑμεΑ

Ξεκίνησε σήμερα Τρίτη, (2 Αυγούστου) και ολοκληρώνεται την Παρασκευή 12 του μηνός, η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα της Δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για τη πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης», περιόδου 2022-2023.
Ο προϋπολογισμός της Δράσης ανέρχεται στα 331.200.000 ευρώ (ενισχυμένος κατά 22.200.000 ευρώ σε σχέση με το 2021), εκ των οποίων τα 136.336.425 ευρώ προέρχονται από την Ε.Ε. (ΕΚΤ +) και τα 154.863.375 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ενώ το υπόλοιπο ποσό των 40.000.000 ευρώ, από τη συμμετοχή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. (www.eetaa.gr - paidikoi.eetaa.gr) και από κινητό τηλέφωνο ή τάμπλετ, με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι γονείς ή τα πρόσωπα που έχουν τη γονική μέριμνα ή την επιμέλεια, ανάδοχοι γονείς, επίτροποι ή συμπαραστάτες, νόμιμοι εκπρόσωποι βρεφών και παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, παιδιών, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, που επιθυμούν τη φιλοξενία των παιδιών τους, σε δομές αντίστοιχες με την ηλικία τους.
Κριτήρια μοριοδότησης και επιλογής είναι η οικογενειακή και οικονομική κατάσταση (οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021).
Εξαιρούνται των περιορισμών, ως προς το ύψος του οικογενειακού εισοδήματος τα προς φιλοξενία παιδιά και άτομα με αναπηρία, καθώς και ο αιτών που είναι ΑμεΑ.
Τα ωφελούμενα παιδιά, με σειρά μοριοδότησης, λαμβάνουν «Αξία Τοποθέτησης» (voucher) και έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν σε Δομή της επιλογής τους.
Περισσότερες πληροφορίες περιγράφονται στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και παρέχονται τηλεφωνικά από τα αντίστοιχα Γραφεία της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (Αθήνα: 213-1320600 & 210-5214600, Λάρισα: 2410-579620, Θεσσαλονίκη: 2310-544714).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: