Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Γ. Καραγιάννης: «Τρέχουν» όλα τα μεγάλα έργα στη χώρα» - Χ. Γιαννούλης: Η αλαζονεία και η έπαρση οδηγούν στη φαιδρότητα

"Χρειάστηκαν περίπου 13 λεπτά τηλεοπτικού μονολόγου για να γελοιοποιηθεί πλήρως η πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μέσα από την αφήγηση του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Καραγιάννη".
"Αντί της σεμνότητας και της ταπεινότητας, επίλεξε τον Ναρκισσισμό, τα ψέματα και τον Βοναπαρτισμό", τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστος Γιαννούλης.
Αναλυτικά η δήλωση:
"Χρειάστηκαν περίπου 13 λεπτά τηλεοπτικού μονολόγου για να γελοιοποιηθεί πλήρως η πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μέσα από την αφήγηση του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Καραγιάννη.
Αντί της σεμνότητας και της ταπεινότητας, επίλεξε τον Ναρκισσισμό, τα ψέματα και τον Βοναπαρτισμό.
Αυτή η χώρα δεν υπήρχε πριν την πεφωτισμένη ηγεσία των Κυριάκου Μητσοτάκη, Κώστα Καραμανλή και των χρήσιμων κολάκων όπως ο κ. Καραγιάννης;
Εγνατία Οδός, Ε65, Γραμμή 4 Μετρό Αθήνας, Μετρό Θεσσαλονίκης, FlyOver, ΠΑΘΕ – Λιμάνι Θεσσαλονίκης, Β.Ο.Α.Κ , Αστικές Συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης, σχεδιάστηκαν, μελετήθηκαν, Συμβασιοποιήθηκαν, εκτελούνται, ίσως και να έχουν παραδοθεί, αν πάρουμε στα σοβαρά τα όσα ισχυρίστηκε ο κ. Καραγιάννης, τα τελευταία δύο χρόνια. Η αλαζονεία και η έπαρση οδηγούν στην φαιδρότητα. Όπως αυτή που διατυπώθηκε ότι όλη η Ευρώπη μιλά για το θαύμα του Υπουργείου Υποδομών στην Ελλάδα.
Εντάξει, και τα αστεία όταν γίνονται προκλητικά ψεύδη, καταλήγουν σε κακόγουστες φάρσες.
Στην περίοδο της «Ονειροχώρας» που περιέγραψε περιχαρής ο Γ.Γ. Υποδομών και τα 4 έργα που εξήγγειλε από τηλεοράσεως, δεν «φύτρωσαν». Προηγήθηκε συστηματική και σκληρή δουλειά της προηγούμενης κυβέρνησης, απλά δεν προλάβαιναν οι υπουργοί και οι Γενικοί γραμματείς των Κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ να ξημεροβραδιάζονται στα τηλεοπτικά στούντιο για να διαφημίζουν προθέσεις, υποσχέσεις, ημιτελή και ατελή σχέδια αλλά κυρίως Ψέματα.
Στην Ελλάδα του Σήμερα υπάρχει το σταματημένο Μετρό της Θεσσαλονίκης για ένα γινάτι των κ.κ. Μητσοτάκη – Καραμανλή - Μενδώνη.
Εκεί όπου, εκτός του πολιτιστικού εγκλήματος με την απόσπαση των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου, παίζεται στο τζόκερ, όπως εσχάτως και οι ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων, το αν θα τελειώσει το 2023 κατά μία εκδοχή ή το 2025 κατά την εκδοχή της κας Μενδώνη. Πάντως οι 12 έτοιμοι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης παραμένουν κλειστοί για εκδικητικούς προς την πόλη λόγους αλλά και για να συνεχίζεται το πλιάτσικο του ΟΑΣΘ και της επικίνδυνης ηγεσίας του όπως αποδείχτηκε με την εξευτελιστική απόσυρση των 50 πολυδιαφημισμένων λεωφορείων της Λειψίας. Ένα «δώρο» με χρήματα των πολιτών, του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα που μέσω της ισχυρής σχέσης που ανέπτυξε με τη Νέα Δημοκρατία και τον Κ. Μητσοτάκη προσπαθεί να καθαρίσει από πάνω του την ιστορική φράση του πρώην Δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη (ανθρώπου που αγαπούσε και προσέφερε στην Πόλη) πως πρόκειται για τον χειρότερο αντιδήμαρχο που θα μπορούσα ποτέ να επιλέξω.
Τα μεγάλα δημόσια έργα και οι Υποδομές αυτής της χώρας, είναι μία πολύ σοβαρή υπόθεση, εθνικής σημασίας και υπερκομματικής ευθύνης. Απαιτεί δουλειά σοβαρότητα, συνεννόηση και κυρίως διαφάνεια. Απαιτεί μεγαλοψυχία και μεγαθυμία καθώς οι χρόνοι κατασκευής ξεπερνούν τις κυβερνητικές θητείες. Για αυτό και η συνέχεια, θεωρείται και πολιτικός πολιτισμός ταυτόχρονα.
Αν χρειαστεί και αντέχει ο κ. Καραμανλής, μπορούμε να επανέλθουμε για τα 4 (τηλεοπτικά) έργα του Γενικού Γραμματέα Υποδομών αλλά και για μία εφ όλης της ύλης ανασκόπηση, ειλικρινή και αληθή ως προς το τι έγινε τα προηγούμενα χρόνια, τι γίνεται και τι δεν γίνεται τα τελευταία δύο χρόνια αλλά κυρίως τι θα πρέπει να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί για το μέλλον και τις επόμενες γενιές όλων των Ελλήνων".
Γιώργος Καραγιάννης: «Τρέχουν» όλα τα μεγάλα έργα στη χώρα»
Με αυξημένες ταχύτητες «τρέχουν», πλέον, τέσσερα μεγάλα έργα σε όλη την Ελλάδα που θα αλλάξουν τις υποδομές της χώρας και τον τρόπο μετακίνησης των πολιτών, δίνοντας παράλληλα τεράστια ώθηση στην τοπική και εθνική οικονομία δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης
Τα τέσσερα μεγάλα project που αναφέρθηκε ότι είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι:
- Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας,
- Η ολοκλήρωση του Ε65 από τη Λαμία προς την Εγνατία οδό και τη Δυτική Μακεδονία,
- Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης και
- Το Flyοver, ο περιφερειακός της Θεσσαλονίκης.
Όπως ανέφερε ο κ. Γιώργος Καραγιάννης τα έργα αυτά, μαζί με το Μετρό της Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα σημαντικά που είναι σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές, τα έχει ανάγκη η χώρα μας, πρέπει να προχωρήσουν και εκτός από το θετικό πρόσημο στην οικονομία, έχουν και κοινωνικό αντίκτυπο, δηλαδή νέες θέσεις εργασίας και ασφαλέστερες μετακινήσεις.
Μιλώντας, στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 ο κ. Καραγιάννης αφού τόνισε ότι οι χρηματοδοτήσεις έχουν εξασφαλιστεί, είτε από το Ταμείο Ανάκαμψης, είτε από ΣΔΙΤ είτε από το ΕΣΠΑ, το portfolio των έργων είναι μεγάλο.
Γραμμή 4 Μετρό: Σε 17 λεπτά Άλσος Βεΐκου - Γουδή!
Ερωτηθείς για τη Γραμμή 4 του Μετρό ο κ. Καραγιάννης, ανέφερε ότι πρόκειται για ένα έργο που έχει ανάγκη η Αθήνα και ιδιαίτερα οι πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου, αφού θα ενώνει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή.
«Και όχι μόνο αυτό», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, «θα μειώσει τους χρόνους μετακίνησης, αφού η συγκεκριμένη διαδρομή θα γίνεται σε μόλις 17’, ενώ από Γουδή στα δικαστήρια της Ευελπίδων θα χρειάζονται μόλις 12 λεπτά!
5.000 - 10.000 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή της Γραμμής 4
«Θα αλλάξει τις μετακινήσεις μας, θα αναβαθμίσει τις περιουσίες των πολιτών και θα δώσει από 5.000 έως 10.000 νέες θέσεις εργασίας», είπε.
Ερωτηθείς για τον σταθμό στα Εξάρχεια, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι όπως έχει σημειώσει και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής «δεν υπάρχουν άβατα», δεν υπάρχουν γειτονιές της Αθήνας που θα μείνουν στο ημίφως, και ο σταθμός στην πλατεία θα γίνει.
Σχολιάζοντας, την αντιδικία που υπάρχει από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών είπε: «Η αντιδικία αυτή υπάρχει, γιατί αντιλαμβάνομαι μια αμηχανία από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Βλέπει ότι έργα κολλημένα, τα οποία και οι ίδιοι επί τα 4,5 - 5 χρόνια που ήταν στην κυβέρνηση δεν κατάφεραν να τα προχωρήσουν, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με Υπουργό Υποδομών τον Κώστα Καραμανλή, τα προχωράει».
Μάλιστα σημείωσε με νόημα ότι όταν «ήρθαμε στην κυβέρνηση το 2019, βρήκαμε όλα τα έργα κολλημένα, χωρίς προοπτική. Για τη γραμμή 4, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υπήρχε απογοήτευση. Όλοι μας λέγανε ότι πρέπει να το ακυρώσουμε! Εμείς, αντίθετα δουλέψαμε πάρα πολύ συστηματικά, λύσαμε νομικά ζητήματα και πλέον έχουμε ανάδοχο και θα έχουμε σύντομα εργοτάξια».
Ειδικά για τα Εξάρχεια, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών τόνισε ότι ο σχεδιασμός αυτός υπήρχε από το διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 2017. «Δεν άλλαξε ο σχεδιασμός. Οι σταθμοί θα γίνουν εκεί που έχουν οριοθετηθεί και θα προχωρήσουν. Δεν υπάρχει λόγος να δούμε πάλι περιοχές που αντιδρούσαν για το Μετρό - όπως η Αγία Παρασκευή - και τώρα το έχουν μετανιώσει».
Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Καραγιάννη η Γραμμή 4 θα ολοκληρωθεί σε 8 χρόνια. Θα έχει μήκος 13χλμ. Και 15 σταθμούς, ενώ οι πρόδρομες εργασίες ξεκινούν τις επόμενες εβδομάδες και τα μηχανήματα διάνοιξης θα πιάσουν δουλειά σε λίγους μήνες.
Μάλιστα συμπλήρωσε ότι «είναι σε εξέλιξη ένα συνολικό σχέδιο για την Αττική που μαζί με τις επεκτάσεις της Αττικής οδού, τη λεωφόρο Κύμης, τη Γραμμή 4, την επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά, που θα ολοκληρωθεί το 2022, θα αλλάξει πλήρως τις μετακινήσεις στην Αθήνα».
Ε65: Λαμία - Εγνατία οδός σε 1 ώρα και 45 λεπτά
Μιλώντας για το Βόρειο κομμάτι του Ε65 ο κ. Καραγιάννης είπε ότι είναι ένα τεράστιο έργο, το οποίο σχεδιάστηκε στις μεγάλες παραχωρήσεις της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας το 2009 και μετά από διαπραγματεύσεις 18 μηνών με την Ευρωπαϊκή Ένωση ελήφθη το «πράσινο φως» για την κατασκευή του.
«Έχουμε παραδώσει το κεντρικό κομμάτι. Τώρα είναι το Νότιο τμήμα, από την Λαμία ως την Ξυνιάδα, το οποίο προχωράει και μπαίνουν πλέον εργοτάξια και για το Βόρειο κομμάτι το οποίο θα είναι έτοιμο σε τρία χρόνια».
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη ο Ε65 θα φέρει μια ισορροπία σε όλους τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, θα ολοκληρώσει το παζλ των αυτοκινητοδρόμων στην Ηπειρωτική Ελλάδα και θα μπορείς να πας από τη Λαμία στην Εγνατία, στο ύψος της Κοζάνης και της Ηπείρου, σε περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά.
«Συνεπώς και η διαδρομή θα είναι πιο σύντομη, και πιο φθηνή και ασφαλής και θα προσφέρει θέσεις εργασίας. Και τώρα που στη Δυτική Μακεδονία ξεκινάει η απολιγνιτοποίηση, ο δρόμος θα δώσει μια άλλη ώθηση στην μεταφορά προϊόντων και στην ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής καθώς θα μας συνδέει και με τα Δυτικά Βαλκάνια».
Flyover: Ξεκινά η Β' Φάση
Για την υπερυψωμένη Ανατολική Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, ο κ. Γ. Καραγιάννης είπε ότι χθες ανέβηκε η β’ φάση του διαγωνισμού και μέχρι τέλος του χρόνου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στο flyover. «Ο δρόμος γίνεται με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και πάει και πιο γρήγορα από δημόσιο έργο», συμπλήρωσε.
Επίσης τόνισε ότι, όπως έχει πει και ο Κώστας ο Καραμανλής, από την πρώτη στιγμή, «στη Θεσσαλονίκη όλοι χρωστάμε». «Στη Βόρεια Ελλάδα δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία ως κυβέρνηση. Αυτή τη στιγμή κάνουμε 17 σχολικές μονάδες, αναμορφώνουμε το δικαστικό Μέγαρο. Ακόμη οι δρόμοι προς Χαλκιδική και από τις δύο κατευθύνσεις και από το ‘‘τυφλό’’ κομμάτι της Ποτίδαιας και της Γαλάτιστας και η σύνδεση ΠΑΘΕ με τον 6ο προβλήτα. Όλα αυτά ήταν έργα παγωμένα, που δεν υπήρχαν! Και τώρα γίνονται!».
ΒΟΑΚ: Το μεγαλύτερο έργο που θα γίνεται στην Ευρώπη για την επόμενη δεκαετία
Όσον αφορά τον ΒΟΑΚ ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι μαζί με το Μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα γίνει. «Το μεγαλύτερο έργο παραχώρησης, πολύ δύσκολο και είναι χωρισμένο ουσιαστικά σε τρία κομμάτια. Το ένα παραχώρηση, το άλλο σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και το άλλο δημόσιο έργο. Θα είναι το μεγαλύτερο έργο που θα γίνεται στην Ευρώπη για την επόμενη δεκαετία».
Πρώτη προτεραιότητά μας η οδική ασφάλεια στην Κρήτη
Επιπλέον, τόνισε, αναφορικά με την Οδική Ασφάλεια ότι: «Στην Αττική που συμβαίνει το 53% των συνολικών ατυχημάτων, το ποσοστό των θανατηφόρων είναι μόνο 3%, ενώ στην Κρήτη προσεγγίζει το 30%».
 
Πηγή: left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: