Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Καλάθι του νοικοκυριού: Με επικοινωνιακό σόου η πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου – κοροϊδία για τις οικογένειες

Με επικοινωνιακό σόου κατά την πρόσφιλή του συνήθεια ο Αδ. Γεωργίαδης εγκαινίασε σήμερα την πρώτη ημέρα εφαρμογής του “καλαθιού του νοικοκυριού”, περιοδεύοντας σε σούπερ – μάρκετ.
Μία ημέρα μετά τις “τζάμπα – μαγκιές” του υπουργού της Αναπτύξεως, ο οποίος δήλωνε “δεν θα επιβάλλω σε κάποιον να πουλάει με ζημία”, σήμερα, κατά την περιοδεία σε σούπερ – μάρκετ δήλωσε, γεμάτος από την αλαζονεία της τάξης που εκπροσωπεί “Το βασικό είναι σε αυτά τα 51 προϊόντα ο κόσμος να ξέρει -εφόσον τα επιλέγει- ότι κερδίζει λεφτά. Το βασικό είναι να ξέρει ο κόσμος που δεν τα φέρνει εύκολα βόλτα ότι κάπου θα βρει προϊόντα και για αυτόν“.
Με λίγα – λόγια ο εργαζόμενος των 400, των 600, των 800 ευρώ, ο εργαζόμενος που φτωχοποιήθηκε βίαια, που είδε τον μισθό του να κατακρημνίζεται, θα “κερδίσει” (!)λεφτά όταν:
Οι ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ ήδη θησαυρίζουν. Ο συνολικός τζίρος για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά στην εξεταζόμενη περίοδο ανήλθε στα 5,41 δισ. ευρώ, κινούμενος ανοδικά κατά 3,5% σε σύγκριση με τα 5,23 δισ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις οκταμήνου του 2021.
Τα Σούπερ Μάρκετ την διετία 2019 – 2020 είχαν συνολικά έσοδα 24 δισ. ευρώ! Το 2019 οι πωλήσεις τους άγγιξαν τα 11,5 δισ. ευρώ και τα κέρδη τους εκτινάχτηκαν κατά 44% και από 72,4 εκατ. ευρώ το 2018 ανήλθαν σε 104,3 εκατ. ευρώ!
Σε σχέση λοιπόν με τον Σεπτέμβρη του 2021, φέτος έχουμε αυξήσεις στις τιμές βασικών διατροφικών προϊόντων ως εξής: Αλεύρι κατά 40%. Πουλερικά κατά 25,7%. Τυριά 25,53%. Γάλα φρέσκο 23,13%. Ψωμί 22,23%. Ζυμαρικά 20,26%. Μοσχάρι 17,54%. Καφές 15,6%. Ελαιόλαδο 11%. Παιδικές τροφές 10,24%. Λαχανικά 8,7%.
Ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή, σύμφωνα με τη ΓΣΕΒΕΕ, τον Σεπτέμβριο του 2022 αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 12%! Οι μεγαλύτερες αυξήσεις προήλθαν από την στέγαση (35,4%) όπου συμπεριλαμβάνονται ηλεκτρισμός και φυσικό αέριο και τις μεταφορές (14,2%).
Στην πραγματικότητα αυτό που κάνει η κυβέρνηση είναι η χυδαία “κανονικοποίηση” της φτώχειας, όπου η λαϊκή οικογένεια καλείται να πηγαίνει από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ για να βρει το πιο φτηνό προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της.
‘Η όπως έγραψε ο Μπρεχτ:
“Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί
Οι έμποροι φωνάζουν γι αγορές.
Οι άνεργοι πεινούσαν. Τώρα
πεινάνε κι όσοι εργάζονται.”
Σ’ αυτό ακριβώς το σημείο βρισκόμαστε… 
Καλάθι… “καπαμά” η επικοινωνιακή φούσκα της κυβέρνησης 
Σήμερα, στην επίσημη πρεμιέρα για το πολυδιαφημισμένο «καλάθι του νοικοκυριού», ένας ηλικιωμένος άνδρας, κληθείς να σχολιάσει στην κάμερα του ΑΝΤ1 και της εκπομπής Καλημέρα Ελλάδα τις τιμές του σούπερ μάρκετ, δήλωσε με τον πλέον σαφή τρόπο ότι δεν υπάρχουν διαφορές στις τιμές. 
«Αρχ@@ια καπαμά» σχολίασε ο άνδρας εξερχόμενος του σούπερ μάρκετ στην ερώτηση του δημοσιογράφου πώς είδε τις τιμές. 
Όταν ο δημοσιογράφος εμφανώς αμήχανος ζήτησε από τον άνδρα να του εξηγήσει τι εννοεί, ο ηλικιωμένος απάντησε σχετικά με τις τιμές: 
«Τρίχες, καμία διαφορά». 
H ατάκα του παππού έγινε σύνθημα στα ΜΚΔ καθώς φαίνεται να συνοψίζει το συναίσθημα των πολιτών για την κυβερνητική επικοινωνιακή φούσκα. 


Πηγή: imerodromos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: